Lista de filme 2012

Introducere pentru un anumit club de fillme.
Imi plac filmele SF. Ti se da mana libera la viitor si poti face ce vrei cu ea, atata doar sa ai un dram de inspiratie. Dar, chiar si asa se da in bara la capitolul imaginatie puternic. Inception, desi memorabil pentru secventele cu orasul pliat care mai apoi explodeaza, pentru secventele de cadere din holul unui hotel si nu in ultimul rand pentru sunetul acela de goarna genial (mai ales daca ati vazut trailerul in cinema) sunet care pe mine unul m-a facut da vreau sa vad filmul neaparat dupa numai un teaser de 30 de secunde, are cateva elemente comune cu Matrix. Facand abstractie de ordinea aparitiei, In Time (2011) + Matrix (1999) = Repo Men (2010). Gamer (2009) = Surrogates (2009). Si in ciuda faptului ca’s fan, nici nu ma iau de filme post apocaliptice – oare cate nu au plecat din introul Fallout 3 ?
Dar iata ca m-am plans destul. Vreau sa arat ce am gasit sau regasit. Incep cu

Cloud Atlas. Un trailer care m-a impresionat pana la lacrimi. Cu riscul de a imi atrage legiuni de elfi si dwarfi si orci in cale, cu riscul de a mi se pune Gandalf in cale, pe pod in Alterac Valley si a nu ma mai lasa sa trec nicicand, cu riscul de-a primi un bitchslap peste fata cu Hobbitul, editia cartonata, dear Hollywood, if there’s one, just one movie you won’t fuck up this year, let it be this one. Da, stiu, se lanseaza saptamana asta. Dar chiar si-asa.
Al doilea film, i-am prins cateva secvente la televizor (stiu, de necrezut). Era Angel-A. Am adorat premiza, in care un tip vrea sa se sinucida sarind in Sena, si langa el un fotomodel se arunca si ea. Tipul sare si o salveaza, apoi ea spune ca-i ofera viata ei.
Si-al treilea este Cashback. In urma unei despartiri, protagonistul are insomnii. Ziua lui a primit 8 ore in plus, asa ca le va folosi angajandu-se in tura de noapte la un supermarket. Incepe apoi sa aiba halucinatii si sa creeze in timpul lor. As pune linkul dar apar doua domnisoare topless in el si nu vreau sa prezint astfel de continut pe blog.

In caz ca nu e clar, nu le-am vazut. Dar trailerul lor sau secventele vazute au prezentat o idee atat de interesanta, incat mi-a ramas in minte dupa ce-am uitat numele filmului. Si-n nopti in care nu vreau sa omor domeniul acesta facandu-l doar blog foto, le caut si le-mpartasesc.

Nopate buna.

 

P.S.

Anime. Nume : Girls und Panzer. Summary : this series centers around a group of girls who drive real-life tanks, as they compete in teams. WHAT THE FUCK !?!?!?

~ by eindrake on 20 November 2012.

Leave a comment