Imbold fotografic

Ştiu. E aiurea, dar oarecum tipic să vorbesc mai mult despre fotografie decât să o practic. Şi o practic mult mai mult decât o arăt. Dar să revin la imboldul meu.

S-a întâmplat ceva foarte pozitiv în cariera mea fotografică. Mi-a îngheţat camera. Aş fi spus că mi’a crăpat (gata, de acum în colo nu voi mai folosi cratima ! până când nu vine o prinţesă în armură stralucitoare care să mă salveze şi să îmi spună unde spanac e cratima pe tastatura în română , eu dau cu flit şi trec la folosirea apostrofului) dar a crăpa implică existenţa unei crăpături şi n’am nici una. Cum spun englezii ”it froze”. Nu face nimic, doar îmi pâlpâie un mesaj ”Err” şi nu mă lasă să fac poze. Pot accesa meniul, pot vedea pozele de pe card, shutterul declanşează, dar nu pot schimba setări precum diafragma, expunerea, nimic. Şi pozele făcute nu apar pe card.

Iar pentru acei extratereştrii care’mi citesc blogul şi nu pricep cum de asta este un lucru pozitiv, perimiteţi’mi să vă explic. Stă în natura umană să ne dorim lucrurile pe care nu le putem avea. Sau pe care nu le putem face. Iar eu momentan nu pot face poze. Automat, capacitatea mea creatoare, întâmpinând acest mic impediment tehnic, s’a ridicat la cote înalte. Am început să văd locaţii noi pentru poze, fundaluri care ar arăta bine într’un shooting de moda, combinaţii cromatice.

Pe scurt cum mi s’o dus camera, cum mi’a venit cheful de poze. Dar cum acel chef de poze are doua elemente, cel de a trage şi cel de a arăta ce ai tras, îmi voi canaliza nou găsita capacitate creatoare spre cel de’al doilea element… dar mai încolo. Sunt în pat, cu laptopul în braţe şi picioruşele în plăpumioară. Şi nu mă mişc de’aici până’n sufragerie ca să’mi iau hard diskul portabil nici în ruptul capului. Plus că trebuie să conectez laptopul la monitorul CRT pentru o vizualizare mai bună. Şi oricum m’aş posta în faţa lui n’aş mai avea picioruşele învelite… şi , şi …

Da. Nota bene. Data viitoare când îţi vine cheful să faci ceva … fă , nu mai scrie pe blog despre asta , că până termini …

~ by eindrake on 13 May 2012.

Leave a Reply

 
