Mi s-a pierdut căţelul

Titlul de mai sus nu vrea să fie o metaforă. Azi, câinele meu, Zuzu, pe care l-am dus câteva zile la bunica, a fugit din curte. Fără alte comentarii inutile, iată poza lui.

 

Bunica stă în zona bisericii Sfântul Gheorghe, Călăraşi (am mai întâlnit oameni care numesc zona La Petrache). Iar cainele s-a pierdut azi, 27 martie până în zona prânzului. Dacă îl vedeţi, auziţi ceva, dacă aveţi orice informaţie, vă rog să o împărtăşiţi. Ajutaţi-mi căţelul să se întorcă acasa. Menţionez că Zuzu nu era îmbrăcat în geaca lui mov când a fugit.

~ by eindrake on 27 March 2012.

Leave a Reply

 
