Unnamed Portraits Calendar : Jan 2012 Update

Anul care tocmai a trecut (La Mulţi Ani 2012 !) am avut destul timp liber pentru a-mi aranja pozele. Cu această ocazie am găsit nişte poze “noi” pentru vechiul meu proiect “Unnamed Portraits Calendar”. Am petrecut această seară lucrându-le puţin şi urcându-le pe Photobucket.

În acest calendar vreau să surprind starea de spirit, poate uşor melancolica / îngheţată a modelelor, nu trăsăturile lor. Fără a o mai lungi , iată-le:

Februarie

Anca ; iarna 2011 ; Nikon D80

Aprilie

Bianca ; primăvara 2010 ; Nikon D80

Iulie

Manuela ; vara 2011 ; Nikon D80

August

Dana ; vara 2010 ; Nikon D80

Septembrie

Sabina ; vara 2009 ; Nikon D80

Octombrie

Alina ; toamna 2009 ; Nikon D80

Noiembrie

Andreea ; iarna 2011 ; Nikon D80

Mai este destul de lucru până să termin acest calendar. Dar am trecut de jumătate. Mi-au mai rămas doar 5 luni. Acum nu pot decât să sper zăpadă iarna aceasta (2012) şi modele cu care să mă înţeleg bine. Aşa că dacă dă zăpada şi eşti o fată cu drum prin Călăraşi şi chef de poze, lasa un comment şi poate ne auzim.

~ by eindrake on 12 January 2012.

Leave a Reply

 
