Endless Repeat : The Gathering – Saturnine

Inca nu am trecut peste remixul Chase and Status de saptamana trecuta si nu am gasit ceva nou care sa ma atraga. Asa ca va voi prezenta un endless repeat de anul trecut prin primavara.

 

The day you went away
You had to screw me over
I guess you didn’t know
all the stuff you left me with
is way too much to handle
But I guess you don’t care

The Gathering pentru mine fac parte din categoria trupelor la care n-as fugi de la munca pentru a le vedea, dar mi-ar parea foarte rau sa le pierd concertul si din pacate, i-am pierdut la Artmania. I-am descoperit cu Mandylion, un album superb, un album care m-a facut sa-i urasc primul riff si sa ma indragostesc de tot ce a urmat dupa aceea. Din fericire, pentru ceva timp (mai exact pana incepe casa de discuri sa planga dupa copyright) albumul este disponibil integral si pe youtube (mai exact aici). Il recomand cu caldura, piesa mea preferata de pe el fiind Sand and Mercury. Albumele ce au urmat mi s-au parut mai putin hard, mai calme de unde si motivul pentru care trupa isi face loc in playlistul meu de fiecare data cand vreau sa ma relaxez, sa o iau usor.

Si ca o nota de incheiere , saturnine – taciturn , mohorat.

~ by eindrake on 13 March 2011.

Leave a Reply

 
