Dan Brown – Ingeri si demoni

Avand in vedere ca am terminat cu toate examenele , proiectele , licentele si chestiile care mai erau de facut pe la facultate[1] , mi-am facut niste timp sa ma apuc de citit. Am inceput cu o carte care am primit-o de ziua mea : Dan Brown – Ingeri si Demoni.

Trecand peste temele religioase , mesajele subliminale si teoriile adevaratelor conspiratii , am gasit un roman de actiune foarte frumos. Scris intr-un ritm antrenant , alert , m-a tinut cu sufletul la gura si cu anumite proiecte/jocuri puse pe PAUSE pana cand am terminat cartea. O schimbare de ritm de la Razboiul Lumilor , unde actiunea se petrecea la un pas incet , linistit , aici am alergat peste pagini si mi-a placut. Diferit nu inseamna rau , dar probabil ca stiai asta deja.

Inca din primele pagini ale cartii m-a captivat. Un telefon la miez de noapte , ceva banal. Dar o ambigrama Illuminati , ei , asta e ceva nou. A urmat un drum din State pana in Geneva (Europa) intr-un avion ce prindea Mach 15 si deja nu mi-a mai trebuit alt ceva. Criticii literari adevarati o sa ma rastigneasca , insa aveam senzatia ca citesc un Jules Verne al secolului XXI. Acelasi dor de duca , acelasi chef de calatorii , mister si aventura. O carte a copilariei cu o tema adolescenta.

Am zis deja ca-mi plac misterele ? Filme precum National Treasure sau chiar si Vantoarea Comorilor (cu Tia Carrere) imi faceau deliciul zilelor in care nu eram lipit de monitor. Era de asteptat ca o carte cu conspiratii , ambigrame , indicii pe un pergament scris de Galilei si ascunse in opere de arta. Placere pura.

In continuare , voi incerca alta carte primita de ziua mea , dar de data aceasta un thriller. Pe mai tarziu. Si nu , n-am uitat de Sonisphere Day III – Rammstein. Urmeaza.


[1] Sunt absolvent apropo.

~ by eindrake on 16 July 2010.

Leave a Reply

 
