Sonisphere – Impresii (day I , part II)

Continuand , dupa Orphaned Land , Paradise Lost si Volbeat au urmat THE TRV KINGS OF METAAAAAAL : Manowar. Show-ul lor este … as putea spune unic. Nu este pe gustul tuturor , multi chiar afirma pe formumuri de metal ca ei fac circ pe scena si nu canta. Dintr-un punct de vedere este asa , din alt punct de vedere , chiar nu ma intereseaza aspectul acesta. Voiam muzica cantata perfect , ascultam caseta/CD-ul acasa pe sistem. Aici se canta live , aici se face show si ma simt mult mai bine vazand un show decat ascultand un xerox.

Au cantat ok “razboinicii”. Dar cam putin … daca nu i-as fi vazut anul trecut la Best’Fest , as fi putut ramane cu o impresie nedreapta. Acolo au aratat ce pot , aici … cum am spus , au cantat cam putin.

Insa n-au lipsit momentele clasice. L-am avut pe De Maio vorbindu-ne in romana , laudandu-ne cum am rezistat in fata “cotropitorilor” din spatiul “Carpato-Danubiano-Pontic” , l-am vazut rupandu-si corzile de la bass , facand show. De mentionat este mai este tributul  Ronnie James Dio (odihneasca-se in pace).

Si cam acestia au fost Manowar. P.S. Nu tin minte sa-mi fi cantat blood of my enemies.

Au urmat Accept . Recunosc ca nu i-am ascultat foarte mult si nu sunt un fan al lor. Am stat cateva melodii (printre care Midnight Mover pe care o stiam de pe CD-ul de condus al tatalui meu si care-mi placea mult , o alta melodie pe care nu m-as fi asteptat sa o ascult niciodata live) si am plecat spre casa. Stiu , nu e frumos sa plec dupa ce canta cei pentru care ai venit , dar eram obosit , si mai aveam 2 examene pentru care sa invat.

Nemtii au cantat foarte bine , chiar mi-au placut. Erau energici in ciuda varstei si din ce-am citit pe alte forumuri/cronici , noul lor solist s-a descurcat foarte bine.

Si astfel s-a terminat prima zi a Sonisphere-ului. Nici nu ma asteptam la ce avea sa urmeze.

~ by eindrake on 11 July 2010.

Leave a Reply

 
