Auditii muzicale

Vine incet cu pasi repezi sesiunea. Trebuie sa ma apuc sa invat/repet si sa imi creez un climat favorabil studiului. Primul pas e destul de simplu : SA NU MAI AUD RADIO ZU CA FAC SPUME ! M-am saturat de aceleasi ritmuri plicticoase , de “si-acum o melodie noua” pe care o ascult de 5 ori pe zi de 2 luni , de anumiti prezentatori care-si dau aere de mai bine si-ar da palme , m-am saturat de radio [1]. Fara radio ca se lasa cu sange! Se lasa cu bataie! Se lasa cu lanturi! Se lasa cu ROCK !

Daca aveti cea mai mica idee cu ce se mananca acest stil muzical , atunci probabil stiti de Sonysphere. Daca nu , rezum pe scurt : festival de 3 zile : Manowar , Metallica , Megadeth , Anthrax , Slayer , Rammstein , Alice in Chains. ROC BA![2]. Si cam asa arata CDurile pe care le-am luat la mine.
Si ca sa nu-i violez brutal auzul colegului de camera , am luat si niste The Gathering si Within Temptation.

Poate sunt putin ciudat , dar sincer , din the Big Four cel mai tare ma atrage Megadeth. Slayer si Anthrax nu am ascultat aproape de loc si desi ultimul Metallica din Romania a fost bestial , parca sa zic ca mai tare m-au uns pe suflet Megadeth cand au venit. Sa fi avut un sistem audio mai tzeapan , ce Symphony of Destruction ar fi fost cand invatam [insert evil laughter] .
Manowar i-am vazut anul trecut. Merg acum mai mult pentru ca e “la oferta”. Iar Rammstein , ah , de-abia astept ! Cu AC/DC pe 16 mai si Rammstein la Sonysphere , mai ramane doar Dream Theater si pot sa mor de batranete linistit stiind ca am vazut tot ce mi-am dorit sa vad vre-o data.

The Gathering i-am mai ascultat intr-o perioada , si am chef de stilul lor. Cat despre Within Temptation , in afara de 2-3 melodii pe youtube n-am nici cea mai vaga idee despre ei. Stiu ce gen canta si cam atat , dar voi elimina curand lacuna asta din cultura mea muzicala. Da chiar … Lacuna Coil. Inca un CD pentru rucsac.

PS : Wow. Ce tare e bloggingul ! Daca nu imi scriam mie si voua care sunt maim mult eu , uitam ca trebuie sa-mi iau si CDul cu AC/DC la mine. Ma duc sa-l pun in rucsac.

Let There Be Rock ![3]

Edit : N-am gasit Lacuna Coil. Bag Liquid Tension Experiment in schimb.

[1] Kiss FM – French Kiss merge , de emisiunea aia nu m-am saturat inca.
[2] Metalfan.ro/forum
[3] AC/DC

~ by eindrake on 8 May 2010.

Leave a Reply

 
