Egalitate in anonimitate

In momentul acesta , statusul meu de la messenger arata in felul urmator : -> blogul meu. Cand dai click , nu iti apare blogul , ci o imagine neasteptata[1]. Mai multe persoane au vrut blogul si mi-au cerut linkul. De ce am facut asta ?

Pentru egalitate in anonimitate. Tu , cititorule , daca ai linkul de la statusul meu din mess , ai macar o idee vaga cine sunt. Vreau sa am si eu o idee , la fel de vaga cine esti tu.


[1] Neasteptata daca inca n-ai invatat sa citesti adresa de la link . Hint : ceva cu photobucket.com de obicei contine poze , un blog e ceva.blogspot , altceva.wordpress sau panamea.com/ro

~ by eindrake on 7 April 2010.

One Response to “Egalitate in anonimitate”

  1. Ai dreptul la anonimitate. Adevarat. Dar este o contradictie daca ai publicat online si nu ai restrictionat accesul, atunci nu cere anonimitate. Intr-un fel te inteleg. Am si eu unul in care imi scriu gandurile, dar acolo este invitation based. Pana decid ca acele ganduri pot fi publice, ramane asa restrictionat.

Leave a Reply

 
