Succes fotografic

Succesul , mai ales intr-o aventura artistica , mi se pare unul dintre acele lucruri mai greu de cuantificat. Insa , in ceea ce priveste pozele , am gasit o mica modalitate de-al masura.
Avatar-ul. Nu cel cu troli albastrii , ci cel din YM. Ies la poze cu o tipa , fac poze , ii dau poze , zice “mersi” si “is faine” si apoi …
Apoi , in functie de ce am fost in stare sa fac , vad poza la avatar sau nu. I-a placut , l-a pus. Nu i-a placut , nu l-a pus. Consider ca aparitia pozei mele la avatar reprezinta o masuratoare destul de buna al gradului de multumire al ‘modelei’ privind pozele mele.

PS: O colega tocmai si-a pus o poza pe care i-am facut-o la avatar. Shhh

~ by eindrake on 28 March 2010.

One Response to “Succes fotografic”

  1. Yahoo a measure unit 🙂

Leave a Reply

 
