Driving (music) / motive pe langa

De ce mai scrii daca nu citeste (mai) nimeni ? Parca am mai zis odata , pt ca ma relaxeaza sa scriu la tastatura. Am o prietena pe care o relaxeaza sa cante la pian – asdf-ul este claviatura mea. Scriu pentru mine. Atunci de ce scrii pe net unde pot citi si altii ? Pentru ca mi s-a spus ocazional ca scriu chestii interesante si anumitor persoane le face placere sa le citeasca. Cine sunt eu sa le refuz altora placerea ? Si hai sa nu taiem .. chibritu’n patru , e mai comod decat sa trimit un .txt pe net.

Am condus azi de la Bucuresti pana acasa. Mi-am lasat colegul de camera undeva pe la mijlocul drumului si-am continuat singur spre Calarasi. Nu ca m-ar fi incurcat sau nu mi-ar fi placut compania lui , dar e un quelque’chose atunci cand conduci singur pe un drum misto.

Nu zic de autostrada , autostrada e misto doar pt ca ajungi mai repede la destinatie , dar nu calcatul pedalei pana la fund si viteza imi fac mie neuronii sa danseze. Drumurile line de tara sunt placerea mea. Asfaltate evident , fara carute si daca s-ar putea si fara sate dar n-am norocul asta , cel putin nu in Romania. Niste curbe in general lenese , copaci pe marginea drumului scaldati intr-o lumina calda de apus (golden hour pentru cunoscatori) lasand niste umbre lungi pe cernoziomurile proaspat arate (sau doar sapate ? nu le am cu munca campului). Mi-ar placea odata sa ma opresc din 10 in 10 kilometrii si sa fac poze … odata.

A good year e un film pe care nu tin minte sa-l fi vazut vre-o data cap coada , dar un film al carui inceput l-am vazut de multe ori. Russell Crowe (un tip care intamplator imi place cum joaca) se plimba pe undeva prin Franta cu masina. Desi e pierdut (nu prea le avea la cititul hartilor) pare atat de frumos sa conduci pe acolo. Nu stiu daca aceea a fost ideea lui Ridley Scott , dar cand vad secventele acelea ma gandesc la placerea de a conduce.

Si mai este si aspectul muzicii. Driving without music just ain’t driving. Micile mele placeri la acest capitol ar fi Nightwish (cu Tarja vocal) si Bon Jovi. Living on a Prayer , These Days , chiar si It’s my life parca fac condusul o placere – dar , mare atentie , neaparat fredonate ! Si sa nu uit de Phantom of the Opera – versiunea Nightwish , pe care o consider cea mai buna – unde fredonez toata aria.

Alte muzici ? Clasica. Olandezul Zburator de Wagner , suitele de violoncel de Bach , simfoniile lui Beethoven se inteleg atat de bine cu stilul meu de condus.

Pe langa asta ? As vrea sa-mi fac un CD cu muzica mai suparata. Ganditi-va la stilul muzicii din NFS Underground 1. Prodigy ar trebui neaparat sa fie pe CDul acela.

Iar acum , stiu , vorbesc singur , dar tie ce-ti place sa asculti cand conduci ?

Later edit : mi-am adus aminte de notele de subsol pe care le foloseam ocazional in blogul vechi , sa-i fie bitii usori. Ar trebui sa reincep sa le folosesc.

~ by eindrake on 27 March 2010.

3 Responses to “Driving (music) / motive pe langa”

  1. te inteleg perfect cu condusul singur in masina, at your own pace, sunt pe aceeasi frecventa…pana acum nu am gasit ceva mai relaxant…cat despre muzica…prefer sa cant…at the top of my lungs..sau prefer sa jelesc, dar daca jelesc nu mai vad drumul :)) ideea e ca nu am gasit ceva cu care sa compar condusul la drum lung, fara stres (adica singur in masina) 😛 SI KEEP ON WRITING..pt tine si pt aia care te mai citesc din cand in cand 😉

  2. Muzica clasica este preferata mea atunci cand sunt singur in masina. NU intru in detalii cand am fost “prins” cu aceasta muzica de …. Cred ca jazz-ul iar este o idee buna in condus, mai ales cel improvizat…. sa nu fie o compozitie…imi tine atentia treaza. Ultimul ar fi ceva urlat, cum spun eu, un rock.. cat mai dark cu atat mai bine. Nu e rar cand ma trezesc urland singur in masina cu Burzum in boxe.

    P.S.
    Da stiu, Burzum, Tiamat ( wild honey…ahh) e old… mie imi place.

  3. Bach e chiar mai old 😛

Leave a Reply

 
