Azi in Bucuresti / Ganduri aiurea / Directie artistica

De fapt ieri. (Si) mai de fapt , alaltaieri ca iar e trecut de miezul noptii. Sambata mai exact , dupa ce-am facut rost de niste materiale de invatat , dorint sa evit elementele disturbatoare de acasa (a se citi PC) , am plecat in Herastrau sa invat. Si am invatat. Cu spor.

Cateva ganduri aiurea ce mi-au venit atunci :

Parere despre mersul pe role – imi place fluiditatea si eleganta. In special fluiditatea. Nu vreau sa vad miscari din topor , vreau o singura linie a miscarii , curba , fluida , continua.

Q: De ce nu faci portrete ? A: Pentru ca nu imi plac oamenii. La fel , fac peisaje pentru ca sunt antisocial. Si tot la fel , in (nu chiar) rarele portrete pe care le fac , doresc sa surprind o prezenta umana , nu o persoana.

Directie artistica a portretelor mele – ca mai sus , dorinta de a surprinde o prezenta umana. O urma a trecerii (a unei) ei prin cadru , ceva care sa (o) defineasca mai mult decat chipul ei. Cateva exemple : Enough for today , Balance , Faraway (poza cu titlu nashpa)

Aberatie (de fapt extindere) pe tema anterioara – nu-mi place Vama Veche dar urmatoarele versuri surprind bine ceea ce inteleg eu prin prezenta umana E lapte-n frigider, iar banii, ciorapii si Sapca ta sunt pe calorifer. Tabieturile cuiva mi se par mai importante in definirea personalitatii acelei persoane decat sa zicem chipul. Nu-mi pasa ca esti blonda sau bruneta , ca ai pistrui sau buze pline, ca ai parul drept sau cret. Esti una dintre prietenii mei fumatori (dezacord intentionat , fyi) , stai in rama geamului la etajul 3 si fumezi.

Directie a peisajelor mele – dorinta de a inspira libertate , un cadru in care sa te adancesti.

Ma duc sa invat.

~ by eindrake on 22 March 2010.

2 Responses to “Azi in Bucuresti / Ganduri aiurea / Directie artistica”

  1. spor la invatat atunci! 😀

  2. Fotografiaza cum simti. Nu cum iti spun toate preconceptiile.
    I say be diferent, stop beeing perfect.
    Fotografiaza ce simti. Sunt oameni care vor vedea, eventualy.

Leave a Reply

 
