Nori

Imi place sa fac poze toamna. De fapt , majoritatea peisajelor mele sunt facute toamna. E superba. Nu doar prin prisma frunzelor multicolore… toti le vad. Unele’s galbene , altele aramii , unele au ramas verzi. Chior sa fii sa nu le vezi. Dimineata cand te duci la scoala (o fi ea pentru tine facultate si poate imi atragi mandru atentia asupra acestui lucru , pentru mine tot o scoala ramane , indiferent a cata clasa e) , la pranz cand te duci sa-ti iei paine pentru micul dejun , sau seara cand iesi din cimitir casa indreptandu-te spre chefuri si discoteci. Trebuie sa vezi undeva un pom/copac/arbore (ba chiar mai multi daca vrei sa fie frumos si multicolor).

Te uiti si exclami trist : “A venit toamna … acopera-mi inima cu ceva … sau mai bine da-mi patura ta ca astia n-au binevoit sa dea caldura”.

In schimb norii sunt cei mai frumosi toamna. La campie cel putin – n-am gasit sponsor care sa ma trimita in fiecare anotimp la munte sa vad cum sunt norii si acolo. Vara e plictisitor aproape – acelasi rasarit banal , lipsit de nori , aceleasi nuante ale cerului , din nou , si iarasi si inca o data. Toamna in schimb , niste apusuri calde si pline de culoare [insert unghie in gat pentru ca mi s-au terminat acumulatorii …. ambii in herastrau la vederea unui asemenea apus] , niste rasarituri sangerii care sfasie cerul in doua.

La fel si inima mea. Hamsterii mei vor pleca hai-hui. Luni de dimineata ma duc in Tineretului sa fac poze la rasarit.

w00t!

~ by eindrake on 11 October 2008.

2 Responses to “Nori”

  1. I`ll allways hate you with the purest hate I`ve ever had.

    ( artist nedescoperit ce esti… )

    P.S.Iarta`ma ca bat campii in cel mai pur aer tomnatic, da`s obosita franta si mi`era dor de o barfa cu tine. O sa am problema asta cam des,dar.. deh… frunzele se ofilesc, cad, sunt calcate`n picioare, dar apar altele… si`asa mai departe..si`au trait fericiti pana la adanci batraneti :))

  2. eu si basca mea verde vrem sa aratam dragut in niste poze printre frunze 😀

Leave a Reply

 
