Ceata

Cand m-am trezit azi dimineata si m-am uitat pe geam , am vazut unul dintre fenomenele meteorologice pe care le plac cel mai mult : ceata . Folosita asa cum trebuie arata superb in poze . Poate sugera tristete si mister , frig si liniste . Imi aduc aminte ca am fost acum doi ani sa fac poze pe ceata . A fost un frig de neimaginat , eram imbracat gros si tot am luat o frumusete de raceala de-am stat la pat cateva zile .

Va dati seama ca azi , cand am vazut iar ceata pe geam , mi s-a trezit brusc cheful de poze. Poate ca nu o sa ma duc in cimitirul de langa bloc pentru a le face , desi voiam eu mai demult sa fac poze intr-un asemenea loc , pentru ca ar arata … interesant . Dar ma bate gandul sa ma trezesc intr-o dimineata pe la 5 jumatate , sa iau metroul pana-n Herastrau sau in Tineretului , sau poate chiar pana in Cismigiu (desi acesta din urma parca nu ma inspira deloc) si sa fac poze pe ceata.

Singurul lucru de care imi este frica este sa nu ma enervez prea tare ca nu am un obiectiv mai wide. 50mm pentru mine sunt mult prea multi daca vreau sa trag peisaj. Dar la ce pofta am de poze , s-ar putea sa nu ma prea intereseze.

Un singur lucru ramane de vazut : cat de mult chef o sa am eu luni dimineata sa ma trezesc pe la 5 … ami bine as face noapte alba .

~ by eindrake on 4 October 2008.

Leave a Reply

 
